[Cosmo-pl] Termin spotkania w Katowicach-Ogolnopolskie Porozumienie Czastki-Astrofizyka (fwd)

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Śro, 11 Kwi 2007, 14:19:02 CEST

Witam cosmo-pl,

Na dolu jest ogłoszenie od Marka Zrałka dotyczączy spotkanie CAK w
05.09.2007r. przed konferencji w Ustroniu ( http://prac.us.edu.pl/~us2007/ )

Dodawałem informacji na wykładach na wiki:
   http://cosmo.torun.pl/Cosmo/PorozumienieCAK

Trochę edytowałem - np usunąłem zajęcie ,,astrofizyki" trochę zadaleko
od kosmologii/cząstki, bo inaczej będziemy mieć dużo więcej wykłądy dotyczącą
całą astronomią/astrofizyką, ale to nie jest żadna decyzja oficjalna. To tylko
mój wybór co napisałem na wiki. Macie dostęp do wiki i możecie dodawać ty
wykłady do tablicy.

Brakuje:

* dzień zajęć Janusza Gareckiego  (jest godzina, nie ma dzień...)
* dzień/godzina/sala dla zajęć UJ + UŚ
* zajęć kosmo/cząstki od Zielonej Góry (i innych środków?)

Nie wiem ile jest ważny mieć dzień/godzina/sala dla całych zajęć - to zależe
trochę jak często chcemy poprawić tablice.

Już zaczyna widzieć trochę wizerunek na co jest dostępny dla osoby chętny do
uczenie się w temacie - są już info od Wawy/Toruniu/Szczecina/Krakowa/Katowic.

Błędy możesz poprawić bezpośrednie na wiki (Register - Nowe konto na
góry na prawo, potem "Edit" na dolu).

pozdr
boud