[Cosmo-pl] J.Krol/Cosmo-pl

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 2 Lip 2007, 13:14:22 CEST

Cześć Michał, Jerzy, wszystkim,

On Mon, 2 Jul 2007, M.Heller wrote:

> Chyba przez pomylke ten e-mail dotarl do mnie.
> M. Heller

W tym liście - cosmo-pl - jesteśmy naukowcami (lub inne interesowani
nie spamują) robią badanie i edukację w kosmologii i cząstki
elementarnych.  Już to XXI wieku i oprócz wyniki badanie jeszcze nie
opublikowane, nie robimy śpiegostwo ani dyskutujemy zarządzanie konta
prywatne w bankach, więc łatwe i nie oszkodliwe jest dyskutować między
nami publicznie - np o plany organizowanie sieci
kosmologów/astrocząstkifizyków w region gdzie mieszkamy - gdzie
administracja struktura jest ,,RP III" .

Wiemy wielki sukces wikipedii - publiczna dyskusja jest potwierdzony
przez Nature dla jakość artykuły naukowe w anglo-języcznego wersji wikipedii
(http://en.wikipedia.org). To nie był wynik poufnych dyskusji.

Jednakże, nikt nie jest obowiązane uczestniczyć w grupie, oczywiście.

Każdy może wolnie albo:

* się zapisywać do listy
* się wypisywać od listy

Informacja ,,jak to zrobić" jest nawet w język polskim:

Jesteśmy więcej niż 6 miliardy w naszym cywilizacji, i publiczna grupa
dyskusyjna jest jeden z naszych aktualnych narzędzia komunikacyjny
(razem z wiki-ami), która pomaga w więcej szeroki komunikacji.  Wada:
jeśli mówisz A do osoba X i "not A" do osoba Y, będziesz wyglądać jak
niespójny z siebie. Zaleta: zamiast mówić A do osoba X i A' do osoba
Y, bo trudny jest mówić dokładnie to samo każdy raz, możesz mówić A do
{X,Y,...} i nawet potem możesz pokazywać na archiwum co mówiłeś/aś.
Też jeśli (jak zwykly człowiekiem) mówiłeś/aś coś błędny, ktoś może Ci
pokazywać, i możesz wtedy to weryfikować i zostać mniej zaleźny o pamięci
neuronalnej.

Inna uwaga: kiedy wysyłamy listę elektroniczną, jest jak dla lista na
papierze, warto weryfikować co jest napisany w adresie przed kliknięcie
na ,,wysyłaj" lub umieszczenie koperta w pudełka w pocztie.

Cytuję od obie Michała i Jerzego [tylko usunąłem adresy po "@" w celu antyspam]:

> Date: Mon, 02 Jul 2007 12:00:47 +0200
> From: Jerzy Król <iriking...
> To: dyskusja z PUBLICZNEGO archiwum - badania/edu kosmo i czastki elem
>     <cosmo-pl...
> Subject: [Cosmo-pl] J.Krol/Cosmo-pl

> Date: Mon, 02 Jul 2007 12:35:22 +0200
> From: M.Heller <mheller...
> To: dyskusja z PUBLICZNEGO archiwum - badania/edu kosmo i czastki elem
>     <cosmo-pl...
> Subject: Re: [Cosmo-pl] J.Krol/Cosmo-pl

Wydaje mi się, wystarczający jasny, że obie przed kliknięcie na ,,wysyłaj",
mieliście

" dyskusja z PUBLICZNEGO archiwum - badania/edu kosmo i czastki elem
<cosmo-pl... "

przez oka w pole "To:" lub "Do:".

Czy nie jest jasny, że to dyskusja z publicznego archiwum, o temacie
badanie/edu kosmo i cząstki elementarnych? (Dla mnie, jest.)

A gdzie jest archiwum? Info jest normalnie na dolu każdy mejli. Będziesz
to znaleźć tu:

http://cosmo.torun.pl/pipermail/cosmo-pl/2007-July/thread.html

Jeśli ktoś chce, że jedna wiadomość powinna być usunięty z archiwum,
proszę mów (lepiej na prywatny i nie na listę), ale jeśli nie chcesz to
mówić publicznie, lepiej weryfikować przed kliknięcie.

Witam do internetu. :)

pozdr
boud