[Cosmo-pl] CoRE+

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 8 Wrz 2014, 11:00:45 CEST

> Date: Sun, 7 Sep 2014 23:29:06 +0200
> From: Agnieszka Pollo <...>
> Subject: CoRE+

Szanowne Kolezanki, Szanowni Koledzy,

aktualnosci na temat misji CoRE+ (wczesniejszy PRISM), ktora byliscie w przeszlosci zainteresowani. Otoz 15 wrzesnia mamy termin
skladania listow intencyjnych na misje M4 ESA. Zapadla decyzja - CoRE+ zamierza taki list zlozyc (a potem wlasciwy propozal w
styczniu). Aktualnie potrzebna jest w zwiazku z tym:

a) lista polskich instytutow, ktore bylyby sklonne sie w misje zaangazowac
b) lista "kluczowych osob", ktore by mialy te instytucje reprezentowac

Dajcie mi prosze znac do wtorku, czy jestescie zainteresowani - w imieniu Waszych instytucji i wlasnym.

Trzeba bedzie sie nastepnie zastanowic, na jaki wklad hardware'owy mamy szanse i jak mozna by go sfinansowac, ale to krok kolejny.
Na poczatek potrzebne mi Wasze deklaracje (a jesli kogos pominelam, to tez prosze przypomnijcie!).

Pozdrowienia,

Agnieszka