IV Torunski Festiwal N .i Sz. (fwd)

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Śro, 3 Gru 2003, 17:14:30 CET

Witam,
   Andrzej Kus już proponował że zrobimy debat panelowy
na tym Festiwał. Widocznie, ktoś w Administracji był bardzo
zadowolony z artykuł w Rzeczpospolicie...

Niezależny od mediów, zgadzam się że byłoby fajny pomysł
zrobić jakiś prezentacja rozmaity punkt widzenia - dla inflacji,
dla możliwość mierzyć topologia Wszechświat. Dokładnie
format możemy dyskutować kilka dni przed Festiwał, ale chyba
potrzebujemy:
- tytuł
- abstrakt
- nazywa kto będzi mówić (ale oczywiści, moźemy zmienić
na ostatniu minut, tylko nie będzi Twoja nazywa drukowana na reklama
etc.)

Tu propozycja:
http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/FestiwalNauki2004

Staszek mówił że potrzeba być propozycja do jutrze czw 4
grudnia (jest trochę absurdalny, dać tylko jeden dzień dla
decydować, ale nie ma sprawy), więc będę dać jej do
Andrzeja Strobela jutro (czw 4 grud) w popołudniu. Oczywiście,
ja nie mogę kontrolować co będzie na reklamów ofycjalny,
ale chyba w praktyce możesz myśleć w czasie następne kilka
miesięce...

Proszę poprawiuj ten stron!
http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/FestiwalNauki2004

pozd