Weyssenhoff fluid article - Szydlowski & Krawiec

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Śro, 21 Maj 2003, 16:46:28 CEST

Cześć Adam (z Krakowie),
  Zobaczyłem twoj artykuł z Marekem Szydłowskiego:
http://de.arxiv.org/abs/astro-ph/0305364

Chyba już znasz, ale w Toruniu próbujemy rozwijać komunikacji między
kosmologów i ekstragalaktyków w Polsce - możesz napisać się na lista
mejla  cosmo-pl małpa astro.uni.torun.pl  tutaj:

http://www.astro.uni.torun.pl/sympa/cosmo-pl/index.html

SUBSCRIBE: email to sympa w astro.uni.torun.pl with "subscribe cosmo-pl"

W tej chwili nie są wiele mejlów (ryzyko spam jest bardzo niski,
oprócz spam od mnie :), ale kiedy ktoś chce używać ta lista, może być
użyteczny. Mniej-więcej są osób z Toruniu + Wwie + Krakowie + kilka
na granicą (Bohdan P, Radek Stompor, Krz Górski).

Najaktywne listy mejla u nas chyba są

http://www.astro.uni.torun.pl/sympa/cosmo-torun/index.html
http://www.astro.uni.torun.pl/sympa/shape-univ/index.html

i stron Zwicky:
http://adjani.astro.uni.torun.pl:9673/zwicky/TCfACosmology

Chyba teraz najłatwiejszy okazja dla spotka kosmo w Polsce będzie
spotka PTA w Toruniu, widocznie:
  8-10.09.2003
  http://www.phys.uni.torun.pl/phys/KONFERENCJE/konf-w2003.html

ale wiem że potrzebuję iść do Krakowie dla spotykać z wasz...

pozdrawiam
boud