festiwal nauki

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Wto, 24 Lut 2004, 13:45:08 CET

witam,

http://www.astro.uni.torun.pl/sympa/cosmo-torun/2003-12/msg00001.html
http://www.astro.uni.torun.pl/sympa/cosmo-torun/2003-12/msg00002.html

> na dodatek z tematem, ktory mowi mniej
> wiecej tyle: "jestem ignorantem w dobie rozwoju nauki, gdy ten rozwoj
> jest szybszy niz kiedykolwiek"? (to tak, jakby kilka lat temu
> powiedziec, ze internet jest skonczony)

Przepraszam, próbowałem poprawić co jest części ofycjalna i przenosiłem
do dolu strony.

Tytuł ,,dlaczego kosmologia jest skonczona" jest tylko moja propozycja
prowokacyjna ;) - nie była pisana na ofycjalna papier. Ale chyba teraz
jest administrator, który zdesperowanie ty szuka żeby podpisać że
akceptujesz 150 złoty. Ja nic nie znałem o tym - wszystko zosta
więcej komplikowany i polityczny kiedy jest pieniądze :(.

> a wiec o co tu naprawde chodzi?

Byli dwa mejli - możesz uczestniczyć lub nie jak chcesz, i możesz
zmienić tytuł twoja prezentacja jak chcesz!

Stylu organizacyjny komitarz Festiwał Nauki ewidentnie nie jest moj stylu
lub stylu TLUGa! I chyba wykładowców, którze dają sam prelekcji, są
płacone 600 złoty (dla my jest 600/4 = 150) - jest też chyba powód dlaczego
jest cieżki biurokracji zamiast dyskusji otwartych...

Does this help?

pozd
boud