[Cosmo-torun] Re: Fw: spotkanie w celu utworzenia sieci przy okazji wizyty ApPEC SC

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Wto, 18 Lip 2006, 13:32:20 CEST

Cześć Marek,

On Mon, 17 Jul 2006, zralek wrote:

> [...]
>
> Pozwalam sobie przeslac wspolny list, ktory powstał na zakonczenie spotkania
> ApPEC Steering Committee w Warszawia. Chciałbym aby informacja ta
> dotarła do wszyskich osób zainteresowanych uczestnictwem w opisanych
> ponizej sieciach naukowych. Przepraszam za nadgorliwosc jezeli juz ten list
> dotarl
> do Panstwa.
> Prosze wszystkie osoby pragnace uczestniczyc w przyszłych pracach sieci
> "POLSKA  SIEC KOSMOLOGII I ODDZIAŁYWAŃ FUNDAMENTALNYCH "
> o szybka odpowiedz  (w miare mozliwosci jeszcze w tym tygodniu)

Oczywiście się interesuję. Toruńska grupa kosmologii jest mała, ale
próbujemy się koordynować z innymi kosmologami w regionie:

http://cosmo.torun.pl/pipermail/cosmo-pl/
http://cosmo.torun.pl/Cosmo/CosmoPlMeeting2006

> Marek Zrałek

W Toruniu mamy (mniej-więcej) pięć kosmologów:

Boud Roukema (ja) + Andrzej Marecki + Andrzej Kus + doktoranci Bartosz
Lew + Agnieszka Szaniewska

(dodawałem Andrzej Kus dla projektu OCRA - który w SZ będzie mieć rolę
kosmologiczną)

Mówię ,,mniej-więcej", bo też są doktoranci pracują na AGNów, ale
blisko końca doktoratu, i też to zależe gdzie jest granica
,,kosmologia/astro-ekstragalaktyczna"...

Lepiej mi pisać jako ,,przedstawicielem" CA-UMK (Centrum Astronomii - UMK)
zamiast nikogoś, ale będę pytać do grupy czy ma inny ,,kandydaci" dla rolę...

Tu piszę cc do naszej grupy dyskusyjnej:

Andrzej, Andrzej, Bartek, Agnieszka lub inny na cosmo-torun - jeśli
dobrze rozumiem, Marek Zrałek chce ,,przedstawiciel" toruński dla
,,Rady Sieci" w ,,Polskim Sieci Kosmologii i Oddziaływań
Fundamentalnych", i potrzeba odpowiedź dopiero do ... wczoraj...

Marek Zrałek jest ktoś z Uniw Śląsku, który robi neutrina:
http://arxiv.org/find/hep-ph/1/au:+zralek/0/1/0/all/0/1

Czy ktoś inny niż mnie chce być nasze ,,przedstawiciel" toruński w sieci?
(Może być, nie koniecznie jestem dyktatorem grupy. ;)  Jeśli nikt inny chce,
chyba to znacze, że to ja.

Polecam strona wiki. Wiemy jak (w po angielski, dla strony naukowych)
wikipedia już jest na sam poziom jak Encyclopedia Britannica - chociaż
jest strona wiki, gdzie ktokolwiek z dostępem do sieci może
edytować. To fakt eksperymentalny, nie tylko teoria.

pozdr
boud