ekologia listy mejlowych - Re: [Cosmo-torun] spotkanie

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 5 Cze 2006, 13:50:29 CEST

Cześć wszystkim na cosmo-torun,

Uważam, że list Łukasza jest od kwietniu :). Jak Łukasz (jeszcze) nie
się zapisał na liście, jego mejla czekał razem z kilka 30-50 mejli spamy.

Także, jedna mejla z fałszywy adres

coś małpa astro.uni.torun.pl

była akceptowana (obie dla cosmo-torun i drugi na shape-univ), ponieważ po
ostatnie narzekanie Bartka ;), dodawałem filtr, który traktuje tym typu
mejla od tym typu adres jak mejla, która nie musi czekać dla moderatorów (pod
warunkiem, że wcześniej nie było klasifykowany jako spam).

Podsumowanie o stan aktualny lista mejla cosmo-torun:
- lista jest trochę za-zamknięty - prawdziwa mejla od Łukasza czekała dla moderacji
- lista jest trochę za-otwarty - spam była akceptowana bez moderacji

Teraz Bartek ma hasło admin ;), ewentualnie móglybyśmy usunąć filtr akceptują
wszysce     coś małpa astro.uni.torun.pl     ale wtedy osoby w astro/astri
będą czekać dla moderatora jeśli nie się zapisują.  Ja chyba na maksa będę
sprzątać spam raz w kilka tygodniu czy miesiąc...

mógłybyś się zapisać na cosmo-torun - wtedy mejli Twoje nie będą czekać dla
moderatora. Witam do cyberświata :).   (Też zaczyna spam na wiki-ach - system
jest w ewolucji ciągłym.)

pozdr
boud