[Piernix] (brak tematu)

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 15 Gru 2008, 13:06:53 CET

Witam,

On Sun, 14 Dec 2008, xlaudia wrote:

> Witam serdecznie. Mam wielka prośbę.. chciałabym otrzymac kilka
> odpowiedzi na temat Piernixa gdyz musze napisac wypracowanie własnie o tej tematyce.
> Internet dostarcza bardzo skąpych informacji i czuje sie bezradna.

Już znalezłaś publiczna grupa dyskusyjna - mejla, to jest część
Internetu. Internet to nie tylko strony www. W aktualnym przypadku,
publiczna grupa dyskusyjna ,,piernix" *także* ma archiwum na webie:
   http://cosmo.torun.pl/pipermail/piernix/2008-December/thread.html

Ewidentnie, na stronach www też warto szukiwać. Przez szukiwarkę taką
jak google, to nie tak trudny:
   http://www.google.com/search?q=piernix&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&hl=pl

> Czy moge liczyc na pomoc z waszej strony??

Chyba większość odpowiedzi są już na wyniki google'a:
   http://www.cosmo.torun.pl/Cosmo/PierNix
   http://www.cosmo.torun.pl/PierNixFAQ

Uwaga: jak jest napisany na dole tych stron, prawa autorskie są GPL/GFDL.

Też polecam *nagrywania* piernix na płyta i próbowania go na komputerze,
jeśli masz szybki dostęp do sieci.

Główny cel grupy dyskusyjna jest deczyji o treść Piernix'a i ewentualna
praca na następnym wersji, ale jeśli masz konkretne pytania, możesz
ich próbować tutaj.

pozdr