[Shape-univ] PROPOZYCJA 8 + 22 stycznia 2005 - TERMIN DECYZJI 16g piat 17.XII

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Śro, 15 Gru 2004, 12:53:35 CET

Witam,

Propozycja i termin decyzyjny anulowany!

 Ewidentnie jest problem mejlowy na @astri, chyba wiele już nie otrzymali
tej mejla niższej.

Teraz widocznie, 15 stycznia jest dla wyjazd/impreza studenci z IV roku,
i chyba potrzeba że jest jeden wykład (Michał lub ja) o 8 stycznia i
drugi  o 22 stycznia.

Proszę rozmawiajcie, rozwiązajcie problem z mejlem na @astri, itd...

Też, proszę wolnie używać  shape-univ at cosmo.torun.pl  z całych twojich
pytanie. Macie dostęp do najlepiej jakość danych kosmologicznych które
istnieją: WMAP, i dostęp do otwarte oprogramowanie dla analizy, proszę
myślij, pytaj, zrób kalkulacji, ...  Nie boi się pytać dla pomoc - ktokolwiek
może odpowiedzić, i nie zawsze będzie ja który ma rację...

pozdr
boud