PROPOZYCJA nastepny wyklad NIEDZ 05.12 TERMIN DECYZJI 24.11 15g. Re: [Shape-univ] W sprawie przesuniecia terminu wykladu

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 22 Lis 2004, 15:20:11 CET

Witam,
  Dla mnie jest to OK. Więc proponuję że używamy konsensus formalny dla
zrobienie decyzji, z 48g termin, tzn:

Jeśli nikt nie zrobił weto przed 48godz., tzn przed 15.00g o środa 24.11.2004r.,
będziemy mieć decyzji o propozycja że następny wykład to:

*** niedziela 05.12.2004r. @KRA 11.30g-17.30g ***

Jeśli ktoś ma problem, lepiej niż weto jest zrobić lepiej propozycja.
W praktyce, weta są bardzo rzadko w używanie metodą tę, w grupach gdzie
jest zwykla metoda podejmowanie decyzji.

Wydaje mi się że mamy samy autobusy, 10:45 w rano do Różankowo jest "U" i
18.01 od Piwnicy też jest "U", i niedziela \in U.

pozdr
boud