[Shape-univ] egzamin ksztalt wsz'a - wyk monog - punkty na twiki

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 13 Cze 2005, 23:04:34 CEST

Witam,

Chyba jeszcze są osoby, którze chcą ,,egzamin" dla wykładu
monograficznego Kształt Wszechświata tym semestr - wtedy
proszę daj mnie - i innych - trochę czas żeby weryfikować
twoje 5 punkty na twiki!

Nawet jeśli inny studenci (czy pracowników) nic nie poprawiają na
twoich stronach twiki, to nie znaczy, że nikt nie to czyta :).

Więc warto pokazywać, że zrobiłeś coś interesujący, i pokazuje, że
rozumiesz coś o kosmologii.

W każdym bądź razie, Andrzej Czarny już ma jej strona przygotowa:

http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Main/AndrzejCzarny

Możesz dać komentarze, poprawić - ale oczywiście, Andrzej
też będzie mogł poprawić twoja strona też... :) Więc
chyba warto że twoje komentarze są konstruktywne.

Andrzej (Cz) - już dałem kilka komentarze.  Dotyczączy twoje strony
na wikipedii, uważam, że cel wikipedii nie jest tworzony wiele strony
niezależny o prawie sam idei - jeśli dwa pojęcie są prawie sam, lepiej
zrobić mała poprawka, czy dodawać sekcja, do istniejąca strona niż
tworzyć nową.  W każdym bądź razie, lepiej dyskutujemy w sposób modularnym :)
- tzn że komentarze są na stronach twiki i wikipedii.

pozdr
boud