[Shape-univ] nastepne zajec piatek 5 stycznia

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Czw, 21 Gru 2006, 15:13:39 CET

witam shape-univ,

Następny zajęć będzie, wydaje mi się, piątek 5 stycznia.

Dla tych nie obecny ostatnio, sugeruję cytanie:

http://de.arxiv.org/abs/astro-ph/0010185  - podsumowanie róźnych metody o
badania topologii Wszechświata

http://de.arxiv.org/abs/gr-qc/9602039 - metoda okręgek tożsamowanych
(identified circles method)

http://de.arxiv.org/abs/astro-ph/0402608 - RLCMB04

Jeśli mam coś przygotowy dla początku stycznia, chyba będziemy mógł
zrobić ostatnie 4 zajęć w sali PKI  (na kuluarze blisko sala XX) w IF
aby każdy ma dostęp do komputera w czasu zajęć. Mówimy przez shape-univ...

Cel byłoby zrobić pracę dla następnego artykułu - czy hipoteza PDS z
współrzędnami zdefiniowany w RLCMB04 jest dobra lub czy karta zburzeń WMAPa
tylko przypadkowy zachowuje w dziwny sposób oczekiwany przez hipotezy?

pozdr
boud