[Shape-univ] ksztalt_Wszechswiata na pl.wikipedii: Strona do usuniecia!!!!!

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Wto, 24 Sty 2006, 19:57:45 CET

Witam shape-univ,

Jest walka na wikipedii dotyczączy:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kszta%C5%82t_Wszech%C5%9Bwiata

Jest procedura glosowania do *usunięcia* strona!!!!
http://pl.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:SDU/Kszta%C5%82t_Wszech%C5%9Bwiata

Dla głosować, musisz mieć minimum 100 edycji na pl.wikipedii -
termin 31.01.2006.

Dla dyskutować, nie musisz mieć żadnego ,,kredyt" edycyjnego.

Wiem, że prawie wszysce jest zajęty z sesji, ale jeśli chcesz, że
strona nie jest usunięta, proponuję, że uczestniczyć...

Nie mówiłem tam że jestem dr.hab., bo to jest tylko ,,argument od
autorytetu" zamiast argument naukowy.

Dobry aspekt tego sprawy, jest, że więcej osoby w Polsce będą coś
uczyć się o kosmologii... pod warunkiem, że zaangużujemy się w
poprawkach...

pozdr
boud