[Shape-univ] Re: wyklad monog shape of the universe + seminarium topologia wszechswiata

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Wto, 9 Paź 2007, 17:11:57 CEST

Cześć Łukasz,

On Mon, 8 Oct 2007, Lukasz.Matczynski at astri.uni.torun.pl wrote:

> Dzień dobry
> Jestem studentem III roku i był bym zainteresowany wzieciem udzialu w
> monograficznym ,,Shape of the Universe I", majacym odbywac sie w piatki o
> godzinie 16.00. Mam pytanie czy biorac udzial w tym wykladzie potrzebuje
> juz szerszej wiedzy na temat kosmologi czy wystarcza mi tylko podstawowe
> informacje.

Wystarczy Ci podstawowe pojęcia astronomii, matematyki i fizyki. Dokładny
wcześny poziom nauki niezbedny zależe o kto uczestnicze - idziemy więcej
od podstawy lub więcej awansowane według co są możliwości studentów.

Co jest więcej ważny niż wcześna wiedza jest chęci i czas do myślenia :).

Wtedy proponuję dla dwóch typ zajęcia:

piątek 14.00 @KRA - seminarium

piątek 16.00 @KRA - wykład monograficzny

Może być? Helena? Zbyszek?