[Shape-univ] Re: wyklad monog shape of the universe + seminarium topologia wszechswiata

Arkadiusz.Kurzyk w astri.uni.torun.pl Arkadiusz.Kurzyk w astri.uni.torun.pl
Śro, 10 Paź 2007, 17:22:00 CEST

Witam - jestem zainteresowany uczestniczeniem na Panskie wyklady.
Pierwszy termin o ile sie nie myle to piatek godz. 16.00 w KRA?

Pozdrawiam

Arek Kurzyk