[Shape-univ] book purchase request: 2 * Weinberg + 3 * Durrer + 2 * Ryden

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Śro, 29 Paź 2008, 13:25:01 CET

Cześć Cfalib,

Nie widziałem więcej dyskusji lub wątpliwości u kosmologów, więc
proszę o kupienia dla Biblioteki TCfA:

2 * Weinberg + 3 * Durrer + 2 * Ryden

Szczegółów są na dól. Każdy z tych książki jest związana z
dziedziniem wielkich struktur w Wszechświecie, więc wydaje mi
się, że możemy to kupić z fundusz ,,badan własne", dlatego
kopiuję do Michała.

2 sztuki Weinberg:

Steven Weinberg              Cosmology 2008 50,82 GBP
ISBN-13: 978-0-19-852682-7
OXFORD UNIVERSITY PRESS

3 sztuki Durrer:

The Cosmic Microwave Background
by Ruth Durrer
Publisher: Cambridge University Press; 1 edition (7 Aug 2008)
ISBN-10: 0521847044
ISBN-13: 978-0521847049

2 sztuki Ryden:

Introduction to Cosmology
by Barbara Ryden
Publisher : Benjamin-Cummings Publishing Company (12 November 2002)
ISBN-10: 0805389121
ISBN-13: 978-0805389128

[do shape-univ: Wybierałem 3 kopii Durrer, ponieważ:
   - Ruth Durrer jest ktoś bardzo dobra w CMB i fizyki teoretycznym i mając jaśnie myślenia
   - CMB zosta więcej i więcej jeden z naszych tematy głównych
   - książka jest nowa i na pewno więcej aktualna niż tej z Rydena]

pozdr
boud