[Shape-univ] multiverse (wiele wszechswiaty) vs multi-domain universe (cf chaotic inflation)

Marek.Szablewski w astri.uni.torun.pl Marek.Szablewski w astri.uni.torun.pl
Wto, 2 Cze 2009, 22:56:35 CEST

Dzien dobry,

  oczywiście zapoznam się z tym artykułem. Dziękuję również za podanie
linka do artykułu. Jak się z nim zapoznam to na pewno będę miał kilka
pytań do niego.

   Pozdrawiam,

     Marek Szablewski