[Shape-univ] Shape Univ II/Topologia Wszechswiata lato 2010

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 22 Lut 2010, 19:20:56 CET

witam studentom,

Jeśli się interesujecie w wykładach monograficznych Shape Univ II/
Topologia Wszechswiata w tym semestrze lato 2010 jak napisanych
aktualnie w usoswebie i w stronie www K. Gęsickiego, proszę:

* napisz sie na publicznym grupie dyskusyjnym shape-univ (grupa
	jest publiczna, więc możesz się napisywać z nickem/mejla na
	nicku)

Proponuję spotykanie się pierwsze o 14.00 godz piątek *13 marca*,
dla obu wykłady, aby widzieć, ile osoby są zainteresowani. Moglibyśmy
zobaczyć ile osoby w tych zajęciach sa interesowani w tym semestrze i
jak zaorganizujemy dni/godziny.

Chyba potem o 16.00 godz zrobimy warsztat badaniowy - może ja, inaczej
ktoś inny, będzie coś proponować tematu. Warsztat *nie* jest na poziomu
początkowym, ale słuchaniu nie może przeskodzić. :)
Ogłoszenie, dyskusja wolna, o tym będą na głównym liscie:

Możecie też wolnie napisywać się do lub wypisywać się od tej listy.

* Też moglibyście mówić publicznie na liscie shape-univ lub mi mówić
  prywatnie, ze sie interesujesz w wykładzie, i na jakim poziomie.

Główna strona o monografie:
  http://cosmo.torun.pl/Cosmo/MonographCosmo
- możecie trochę zobaczyć tematy stary, co zrobili niektóry studenci
dla wolnych punktów w przeszłości, itd.

pozdr
boud