[Unix-internet] Wzrost w szybkosci nauczania GNU/Linuksa: male studium opracowanie

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Nie, 8 Kwi 2007, 00:06:11 CEST

Witam unix-internet,

Napisałem małego artykułu dla książki w temacie pedagogiki
elektronicznej, bo byłem pod wyrażeniem, że studenci w ostatnim
semestrze (zimo 2006/7) mieli ok. ten sam wynik średni w ocenie u wims
jak studenci rok wcześniej (zimo 2005/6), ale skończyli w ok. 34%
mniej czasu!

Czy studenci tym semestr jeszcze będą skończyć 34% szybkiejszy niż
studentów w zimo 2006/7?

Zobaczymy. :)

http://cosmo.torun.pl/Cosmo/PracKompIIIStatArtykul

Przypominam, że w grupie dyskusyjnym unix-internet się znajduje
studenci z całych trzech semestrów (od starych semestrów, tych który
nie czują się, że jest zadużo ,,spam" w dyskusji) - jeśli chcecie
rozmawiać razem bezpośrednie (na temacie mniej-więcej zwiżzany z
tematem, ewidentnie, zapróbuję słuchać i nie zadużo interweniować. :)

pozdr
boud