[Unix-internet] usosweb chaos...

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pią, 19 Sty 2007, 12:53:13 CET

Witam wszystkim,

Wydaje mi się, że usosweb używa nie-wolne oprogramowanie - tzn, że
bardzo prawdopodobnie istnieje ważne błędy, bo prawie nikt może to
studiować aby znaleźć błędy i ich poprawić.  Chyba nie będzcie stracić
waszych oceny w systemie, i jeszcze istnieje oceny napisany na papierze
(w indeksach), ale kto wie co są błędy - może więcej ryzyko, że ktoś będzie
mieć nie-autoryzowany dostęp i zrobić własny ,,poprawki" do kilka oceny lub
po prostu czytać wszystko, który teoretycznie jest poufny.

W każdym bądź razie, to nie moja winna, w Radzie Wydziału,
krytykowałem fakt, że jest (chyba) oprogramowanie nie-wolne. Niech
tych, który zdecydowali używać oprogramowanie nie-wolny dla zarządzić
waszych oceny odpowiedzić do gniewy studentów jeśli (kiedy?) będzie ważny
błędy...

I w usoswebie ,,zaawansowane ustawienia mogą wyświetlać się niepoprawnie w
starszych wersjach Firefoxa."  Tzn, że usosweb niezachęci osoby używanie
stabilny wersji linuksa (np debian-sarge) - raczej oczekiwa, aby będziemy
wszystko używać oprogramowanie jeszcze nie całkowicie dobrze testowane?

Jeszcze raz, to przykąad słabo jakości oprogramowanie zamknięty...

W każdym bądź razie, w tej chwili, prawie żadnego student w PK III
jest napisany w systemie http://usosweb.umk.pl pod moim nazwisko - tylko
znalezłem 4 od 17.

Dla inny 13, ja próbuję z Piotrem Pepłowskiego zrobić coś, ale chyba lepiej,
że Wy też weryfikować u dziekanacie itd. że możesz się zarejestrować w systemie
usosweb.

pozdr
boud