[Unix-internet] zadny z wami nie jestescie w protokolu w usoswebie :(

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 4 Cze 2007, 14:46:46 CEST

Cześć studentom, Piotr,

W tej chwili w  usosweb.umk.pl  dla wami dla zajęć:

2006/07L 	 0800-02PK3-2-DX
Pracownia komputerowa III (pocz. zajęć po 15 marca) - Laboratorium
Protokół ZAJĘĆ, Zaliczenie lub ocena 	"I termin"
P - aktywny bezterminowo
Data zwrotu: 2007-06-30 23:59

są zapisywany 29 studenci nie obecne w zajęciach, ale żadny z wami 10,
który byliście obecny nie jesteście zapisywany w protokolu!

Według Piotr, już był trzy możliwość/prośby do wami się zapisywać do
systemu.

Ja nie wiem gdzie był błęd komunikacyjny. Cytuję mejla Piotra w nadzieje
pomaganie w komunikacji....  Jeśli dobrze rozumiem, macie każdy iść do
Dziekanatu prosić o zapisywanie się do usoswebie.

W każdym bądź razie, mamy zajęć pojutro (środa 6.06.2007 @08:00) jak
zwykle. Najmniej ja wiem, że się uczycie coś. :)

pozdr
boud