[Unix-internet] rezerwacja sala PKI od 10-ej (do 13-ej) czwartek 22.01.2009

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 2 Lut 2009, 17:04:26 CET

witam PKIII,

To była stara mejla - zobacz data - możesz to zaignorować.  W
zasadzie, studenci z PKIII mogą też uczestniczyć w adminie listu (np
dla mejli od osoby nie zapisanych w liscie) - nauczanie GNU/Linux i
internet jest coś na długim terminie, nie tylko w czasie jednego
semestru - ale jeszcze nie byli woluntariuszy. Więc z tylko jednego
admin (ja), admin czasami jest wolna, jak w tym przypadku.

pozdr
boud