[Unix-internet] podpisy proponuje piatek 11.00g 13.03.2009 w wejscie IF

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Wto, 10 Mar 2009, 23:03:10 CET

witam

On Tue, 10 Mar 2009, Jędrek Wiatrowski wrote:

> Prosze nie przesyłac mi informacji na ten email.
>
> Pozdrawiam

Witam jeszcze raz do internetu!

Jesteś w tym liscie dyskusyjnym bo byłeś w zajęcie ,,Unix i internet"
i zdecydowałeś nie wypisywać się od listy. Zawsze możesz wypisywać
się od listy jeśli chcesz. Nikt nie jest obowiązany zostać w liscie,
nawet nie ma obowiązek zapisywać się do listy w czasie zajęcie
(to pomaga w komunikacji, ale nie jest obowiązek).

Na pewno zapróbowałem wyjaśnić, że na liście, ktokolwiek może
wolnie zapisywać się *od* listy lub wypisywać się *do* listy.
Jest typowo w stylu kulturze linux/internetowy - nie musisz
czekać dla zcentralizownej decyzji - istnieje robot ,,mailman"
na Twojego służbie 24g/24g (poza awarii).

Jeden z aspekty zajęcie jest podstawowy metody komunikacji w
internecie. Między innymi, jeden z podstawowy zasady jest -
czytać podstawowy informacji, nawet jeśli - jak często - są
po angielsku. W tym przypadku, informacja

- jak zapisywać się do grupy dyskusyjnej
- jak wypisywać się od grupy dyskusyjnej

są napisany *po polsku*, więc jako absolwentem zajęcia PKIII, nie
powinno być trudny znaleźć jak zrobić ten drugi. URL gdzie znaleźć te
informacji jest w załącznik to tego mejlu.

Ewidentie, też z wolnego oprogramowanie, zawsze możesz też czytać
źródło, aby wiedzieć dokładnie jak oprogramowanie funkcjonuje.
Jest to róźnica z zamkniętym oprogramowaniem, taki jak usosweb, gdzie
ważny błędy bezpieczeństwa chyba jeszcze są, ponieważ względnie mała
liczba osób mogli ich szukać i poprawić.

W każdym bądź razie, jeśli na prawdę masz problem, pytaj na nowe i
albo ja albo ktokolwiek inny będzie Ci dać URL. :)

pozdr
boud