[Unix-internet] podpisy proponuje piatek 11.00g 13.03.2009 @wejscie IF

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Czw, 12 Mar 2009, 22:38:48 CET

Witam unix-internet

Ktoś napisał:

> Moja godność xxxxxxxxxxxxxx, jestem studentem kierunku Automatyka i Robotyka. W
> zeszłym semestrze miałem z Panem pracownię wymienioną w temacie. Piszę w
> celu  zapytania o możliwość uzyskania wpisu na kartę osiągnięć okresowych
> oceny z Pracowni Komputerowej III. Czy w dniu jutrzejszym tzn. 2009-03-13
> będzie Pan może obecny na wydziale w Toruniu czy też może jedyną możliwością
> uzyskania tego wpisu jest wizyta w kompleksie w Piwnicach? Jeśli jest taka
> możliwość prosiłbym o przewidywane miejsce i czas kiedy mógłbym się do Pana
> w tej sprawie zgłosić. Liczę na szybką odpowiedz.

> [...]

Jak od początku zajęcia, strona www
   http://cosmo.torun.pl/Cosmo/PracowniaKomputerowaIII
jeszcze działa, i ma w tym link do grupy dyskusyjnej:

W archiwum jest odpowiedz. :) Jak zapróbowałem Was przekonywać,
internet to nie tylko strony www - użycie listy mejlowe jest inny
typ komunikacji internetowej niż wiki, forum i mejla prywatnej,
a jak tych innych typ, ma zalety i wady.

Też powtórzę tutaj:

On Tue, 10 Mar 2009, Boud Roukema wrote:

> witam PKIII-zimo-2008/9,

> Podpisy proponuję piątek 11.00g 13.03.2009 @wejscie IF.
>
> Może być?

Hmmm. To prawda, że nie tak jasne potwierdziłem. Więc:

Będę jutro piątek 11.00g 13.03.2009 @wejscie IF dla podpisy indeksów.

Do jutra
pozdr
boud