[Unix-internet] pozostajacy oceny

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 15 Lut 2010, 12:35:21 CET

Witam PKIII,

Napisalem pozostajacy oceny do usoswebie. Wedlug usoswebu,
moge poprawic oceny az do 2010-03-12 23:59.  Wiec dla tych,
ktorze jeszcze chca zrobic punkt dodatkowy, jeszcze jest
czasu. Ale prosze o szanowaniu okres 2 tygodniu miedzy
,,ogloszenia" punktu na twiki na cosmo.torun.pl a prosbe
o ocenie.

pozdr
boud