[Cosmo-torun] festiwal nauk i sztuki kw 2007 - tzn TERMIN piatek10.11.2006r.

ZBIGNIEW BULIŃSKI zzpol w wp.pl
Pon, 6 Lis 2006, 22:39:37 CET

Witam!

Ja chętnie wezmę udział w festiwalu. Podział na kategorie tematyczne wydaje mi się dobrym pomysłem tylko musi być więcej chętnych niż dwie osoby.

Podrawiam Zbyszek!

Dnia 6-11-2006 o godz. 16:42 Boud Roukema napisał(a):
> hi all,

> AGN life

> OK. And Bartek said he's busy.
>
> Agnieszka, Zbyszek?? Are you interested? If not, i'll just propose a talk
> to the politbiuro on my own, no problem...
>
> pozdr
> boud

Możesz zarabiać nie wyjeżdżając z kraju!! - SPRAWDŻ:
http://klik.wp.pl/?adr=www.praca.wp.pl&sid=925