new cmb code... (fwd)

Michal Frackowiak michalf w ncac.torun.pl
Pią, 21 Lut 2003, 12:10:02 CET

powiem Ci jako czlowiek moze bez duzego doswiadczenia, ale juz troche
obyty - bez sensu, ze chcesz to sam oprogramowywac. masa ludzi juz to
zrobila. tyle, ze nie udostepniaja kodow - choc jakbys poszukal, to bys
ze 2 znalazl (i to wiem jakie).
nie ma sensu wywazac otwartych drzwi - owszem, zobacz jak dziala
cmbfast, poczytaj papiery, ale nie odwalaj czarnej roboty jako kolejny z
rzedu facet.
i nie zebym zachwalal moj kod, ale jest on chwilowo najciekawszy. zobacz
DASH, to go nawet nie skompilujesz, nie mowiac o szybkosci i ze nie
uwzglednia pol skalarnych. jest jeszcze jeden taki "szybki
interpolator", ale ma te same "zalety".
nie ma sensu odwalac tej samej roboty po raz kolejny. i, moze
rozczarowywujac Cie troche, nie ma sensu dopasowywac parametrow
kwientesencji do cmb. poza tym, ze juz kopa ludzi to zrobila, z czego
3/4 zle, po prostu sie nie da. dostaniesz tylko zdegenerowane wyniki.

jak chcesz pogadac, to mozemy sie jakos spotkac.

pozdr - michal