new cmb code... (fwd)

Michal Frackowiak michalf w ncac.torun.pl
Pon, 24 Lut 2003, 10:23:19 CET

a jakie masz parametry? pewnie nie musisz nic przerabiac. moj program
jest bardzo modulowy poza tym.
w_x1 i w_x to do parametryzacji zachowania "kwintesencji" czy raczej
pola skalarnego, parametryzuja rownanie stanu dark energy. looknij do
mojej magisterki, jesli Cie to interesuje. jest na mojej stronie
http://www.ncac.torun.pl/~michalf
dobra, ja jestem na kazdym seminarium w camku (czwartek), wiec mozemy
sobie uciac pogawedke. fajnie.

nara
michal

ps. imponujace podroze na Twojej www....