new cmb code... (fwd)

Bartosz Lew Bartosz.Lew w astri.uni.torun.pl
Pią, 21 Lut 2003, 18:18:19 CET

to racja, ze generalnie bez sensu jest powtarzac to co zrobili inni juz
wczesniej
to tak jakby pisac wielki program i nie korzystac z gotowych bibliotek,
ale...
dwie kewstie:
1) to jest moje pierwsze podejscie do problemu i tak czy siak musze sie
troche z tym obyc. Dlatego ... ymm :) tego, wlasnie no, nie ludze sie ze
to bedzie jakas wielka odkrywcza praca. (nawaisem mowiac to mi az
troche szkoda tak swietnych danych (WMAP'a) do pracy ktora musze zakonczyc
w przeciagu gora 3 miesiecy)

2) ja zapuszaczjac cmbfast  robie siatke troche innych parametrow niz Ty.
ja mam ich w sumie 7 (no powiedzny 6). Ty zapodales jeszcze w_x1 i w_x ( co
to w ogole jest ?) tak wiec i tak musialbym przerobic Twoj kod.

za trzeciej strony pisanie programow (choc w wciaga) jest jadnak strata
czasu (ktorego mam nie za wiele). Chetnie wpadne pogadac, najlepiej w jakis
czwartek na seminarum.
(tylko jak bedzie cos ciekaweego ;) - dam znac.

pozdrawiam
Bartek

ps
O kwintesencji wiem nie duzo (i generalnie to nie jest zwiazane z moim
tematem - choc zadanienie jest b. ciekawe), ale jesli chodzi o degeneracje
w przestrzeni parametrow to przeciez normalka.