new cmb code... (fwd)

Szajtan Odwieczny szajtan w priv.onet.pl
Czw, 20 Lut 2003, 14:20:05 CET

mmm, no tak. juz wiem jak to dziala, mialem do tego zupelnie inne
podejscie. Te ok 4000 plikow na Twojej stronie to jest wlasnie ta siatka
obliczonych widm ?
Ja prawdopodobnie tez bede musial cos takiego napisac - ale poki co
startuje powoli z cmbfast. Dlatego dzieki, ale wole sam wszystko
oprogramowc :)

pozdrawiam
bartek