[Shape-univ] Re: 8 stycznia - wyklad monog - ksztalt wszechswiata?

Michal.Hanasz w astri.uni.torun.pl Michal.Hanasz w astri.uni.torun.pl
Śro, 5 Sty 2005, 13:46:14 CET

Czesc Boud,

> Cześć Michał (Hanasz),
>    Jak są plany dla twoje wykłady monograficzne?
>
> Czy możemy zrobić wykład kosmologiczny tej sobotę 8.I.2005r lub czy jest
> konflikt z MHD?

Poniewaz ja mialem ostatnia sobote przed swietami ta najblizsza (8.01)
nalezy do Ciebie i Twoich sluchaczy, w nastepna (15.01) ja bym poprowadzil
swoje zajecia a potem (22.01) Ty.

> I jak są plany dla 15.I i 22.I - czy możemy zrobić kosmologii też o 22.I ?

Czy Ty prowadzisz swoj wyklad w pracowni komputerowej KAA?
Chodzi o to, ze w najblizsza sobote planujemy powazne prace z udzialem
elektryka w pomieszczeniu hydry, czyli tzw. serwerowni. W zwiazku z tym
bedziemy musieli wylaczyc zasilanie i cala siec komputerowa w KAA (tylko
domena astri).

Czy Ty mozesz poprowadzic swoje zajecia w budynku KRA?

Pozdrowienia,

Michal