[Shape-univ] PROPOZYCJA: wykl kosmo 8.I.2005 @KRA - TERMIN DECYZ 15g czw 6.I.2005

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Śro, 5 Sty 2005, 14:46:16 CET

Cześć Michał, wszystkim,

On Wed, 5 Jan 2005 Michal.Hanasz w astri.uni.torun.pl wrote:

> Czesc Boud,

> Poniewaz ja mialem ostatnia sobote przed swietami ta najblizsza (8.01)
> nalezy do Ciebie i Twoich sluchaczy, w nastepna (15.01) ja bym poprowadzil
> swoje zajecia a potem (22.01) Ty.

OK :)

> Czy Ty prowadzisz swoj wyklad w pracowni komputerowej KAA?
> Chodzi o to, ze w najblizsza sobote planujemy powazne prace z udzialem
> elektryka w pomieszczeniu hydry, czyli tzw. serwerowni. W zwiazku z tym
> bedziemy musieli wylaczyc zasilanie i cala siec komputerowa w KAA (tylko
> domena astri).
>
> Czy Ty mozesz poprowadzic swoje zajecia w budynku KRA?

Nie mogę decydować sam, zasada jest używamy metodę konsensus - studenci
i ja decydujemy razem - teoretycznie. Dajmy 24 godzin termin dla decyzji?
Jeśli ktoś jest przeciwko (chce zrobić weto), musi on dać lepiej propozycja,
albo pokazywać że jest fundamentalny powód wetować i nie tylko "że on ma
władzę i tyle lub że on chce i tyle".

Na http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/MonographCosmo
jesteśmy napisany 8 studenci + boud.

Mam jeden nowy ekran, tzn teoretycznie mamy 8 ekrany funkcjonujące. Chyba
to wystarczy.

PROPOZYCJA: wykład o 8.I.2005r. będzie w KRA
TERMIN DECYZYJNY: 15.00g czwartek 6.I.2005r.

Jeśli ktoś jest przeciwko, proszę dać lepiej propozycja, która też jest
wygodny dla praca na zasilanie i siec komputerowy w KAA, raczej szybko
(nie czekaj dla termin).

Jeśli propozycja jest akceptowana, wykład będzie więcej interaktywny,
bo są tylko 8 ekrany :), ale to raczej pozytywny, moim skromnym zdaniem.

pozdr
boud