[Shape-univ] Re: PROPOZYCJA: wykl kosmo 8.I.2005 @KRA - TERMIN DECYZ 15g czw 6.I.2005

Michal.Hanasz w astri.uni.torun.pl Michal.Hanasz w astri.uni.torun.pl
Czw, 6 Sty 2005, 14:01:24 CET

Czesc Boud,

Okazuje sie jednak, ze z powodow organizacyjnych prace przy instalacji
elektrycznej w serwerowni trzeba przesunac na pozniejszy termin.

Wobec tego w najblizsza sobote Wasze zajecia moga sie odbyc w pracowni
komputerowej KAA. W kazdym razie dziekuje za gotowosc do zmiany
lokalizacji.

Pozdrowienia,

Michal