[Shape-univ] wyklad jutro !!! i co robiliscie ?

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pią, 7 Sty 2005, 16:33:26 CET

Witam shape-univ zimo 2004/2005,

Nie widziałem co zrobiliście na wiki!!! Metoda egzamin na wiki tylko
może funkcjonować jeśli jest komunikacja ogólnie między studentami, nie
tylko że osób będą indywidualnie ja pytać na ostatnio minut czy *ja* sam
akceptuje ich punkty. Musi być czas żeby nie tylko ja będzie uzasadnić
istotność i treści punktów, moim skromnym zdaniem.

http://adjani.astro.uni.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/MonographCosmo

Dla osób, które zapomniali: cel jest zrobić następny krok na pytanie:

   ,,Czy już wiemy kształt Wszechświata lub nie?"

Już circles-0.1.11.tar.gz jest przygotowy. Jest AM_MAINTAINER_MODE w
configure.ac żeby instalacja na (np) sun.astri musi być spokojnie nawet
że wersja automake jest różny od wersji automake że używałem dla przygotowanie
pakietu.

Jeśli ktoś chce używać autoconf/automake itd dla własnej wersja circles'a,
na krok configure, musiałbyś zrobić

  ./configure --prefix=<moja_kategoria> --enable-maintainer-mode

i wtedy będziesz ,,maintainer"-em.

Piszucie co byli twoje pomysł, pytanie, plany, co rozumiałeś, co nie
rozumiałeś, jaki błędy są w programie, itd itd....

Nikt może decydować dla siebie na pytaniach *badania* - jeśli odpowiedź już
jest pewna, to nie badania, to tylko weryfikacja.

do jutra
boud