[Unix-internet] propozycja ds metoda zaliczenia TERMIN DZIS!!!!

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pią, 9 Gru 2005, 13:02:18 CET

Witam,

On Tue, 29 Nov 2005, Boud Roukema wrote:

> Witam
>
> http://cosmo.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/PracKomputerowaIIIZaliczenie
>

> termin dla poprawki, komentarzy, itd. dotycz?cy propozycja = wtorek
> 29.11.2005r.

Nikt był przeciwko, więc mamy konsens (jednomyślny).

Inny temat:

Wczeszniej mówiłem, że czwiczeń wims'a są dostępny od domu (od gdziekolwiek
w świecie gdzie ma dostęp do internetu), ale myślę, że wystarczy, że
rejestracji zaliczenia ("score registration") jest tylko możliwe
na komputerach w pracownii.

Bo jeśli już rozumiesz jak to zrobić, to nie będzie trudny to zrobić
w czasie pracownii. :)

Czy ktoś ma rozsądny argument przeciwko? (Na pewno, nie zawsze mam rację -
wtedy mów! Na stronach twiki, oczywiście, możecie poprawić bezpośrednie
na stronę.)

Zawsze możecie zrobić tych ćwiczenia od komputerów poza uczelni (w zasadzie,
od gdziekolwiek, np Hong Kong, Nairobi, Sydney, Warszawy, ... gdzie masz
dostęp do internetu) - tylko poza sesji pracownii (15g PK-I w wydziału),
będzie komentarz na dolu jak:

 "Score registration is not possible from your location."

tzn. że możesz ćwiczyć, a potem kiedy jesteś w pracownii, możesz zrobić
kilka raz szybkie dla zaliczenia bo już rozumiesz jak to zrobić.

Może być?

pozdr
boud

PS: BTW, przypominam jeszcze raz: temat wykładu jest "unix i internet", a
używanie publicznej grupy dyskusyjnej - dla konkretnych celów, dają
argumenty dla, przeciwko, ... - jest to ważna cześć kultury
internetowej i GNU/linuksowej.