[Unix-internet] konta dla studentow PKIII ?

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Wto, 13 Gru 2005, 15:41:58 CET

Cześć Jacek,

Studenci w pracownii PKIII :
http://cosmo.torun.pl/cgi-bin/twiki/view/Cosmo/PracowniaKomputerowaIII

jeszcze nie mają konta linuksowych w systemie WFAiIS. Nie widzę sens
ich mówić co to jest ,,ssh" itd. jeśli nie mają konta na innych
kommputerach - w tej chwili po prostu używamy knoppix (wersja anty-root).

Studenci ,,słuchali", że wykładowca, tzn ja, ma hasła, ale nie mam.

Czy mogłybyś nas pomoc dla konta?  Dla celów pedagogicznych, myślę, że
studenci będą lepiej rozwoić ich pojęcie o plikach i katalogach jeśli
ich własnych tworzonych pliki istnieją na twardym dysku zamiast tylko
w bardzo tymczasowych (półtora godzina) plikach w pseudo-dysku w RAMie...

dzięki i pozdrawiam serdecznie
boud roukema (CA-UMK)

PS: studenci w pracownii wszysce są na publicznej grupy dyskusyjnej
unix-internet@  - zrób odp do wszystkich potrzeba być wystarczy