[Unix-internet] konta dla studentow PKIII ?

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pon, 19 Gru 2005, 13:20:15 CET

Witam Piotr, Jacek, wszystkim,

Wysywa³em email do Jacka Kobusa 6 dni temu, bo jeste¶my prawie na koñca
semestr i jeszcze studenci w pracowni PKIII nie znaj± jak mieæ has³a dla
ich konta, i ja nie wiem jak ich pomoc.

Ale jeszcze nie mieli¶my odpowiedzi. :(

Czy kto¶ w WFAiIS zna odpowied¼ do pytanie jak studenci w PKIII mog± mieæ
konta?

dziêki
boud

PS: Mo¿esz odpowiedziæ do adresu listowej (unix-internet w ...), wtedy studenci
szybkie bêd± znaæ.