[Unix-internet] Re: konta dla studentow PKIII ?

Norbert Jankowski norbert w phys.uni.torun.pl
Wto, 20 Gru 2005, 15:56:05 CET

Zaniosłem dosłownie 15 minut temu wychodząc z Instytutu. Teraz musi być.

Norbert Jankowski

-----Original Message-----
From: Boud Roukema [mailto:boud w astro.uni.torun.pl]
Sent: Tuesday, December 20, 2005 3:20 PM
To: Norbert.Jankowski w phys.uni.torun.pl
Subject: Re: [Unix-internet] Re: konta dla studentow PKIII ?

Cze¶æ Norbert,

W pracownii PKIII (,,unix + internet") szukamy loginy+has³o dla
studentów.

Jacek Kobus mówi ¿e, teoretycznie, jest to dostêpny u portierni:
http://cosmo.torun.pl/pipermail/unix-internet/2005-December/thread.html

ale 10 minuty temu, studenci byli u portierni i twierdz±, ¿e ona
mówi, ¿e ona nie ma.

Jeste¶my fizycznie w tej chwili w sali PK I. Je¶li masz pomys³ jak
nam pomoc, bardzo proszê.

Trochê szuka³em w stronach www z pierwszej pokolenia www (tzn,
www nie-wiki) na http://www.phys.uni.torun.pl, ale nie znalez³em
info.

Studenci s± w grupie dyskusyjnej publicznej ,,unix-internet", wtedy
mog³yby¶ odpowiedziæ do adres lista.

pozdrawiam serdecznie
Boud Roukema (CA-UMK - http://cosmo.torun.pl/cosmo)