[Unix-internet] Re: konta dla studentow PKIII ?

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Wto, 20 Gru 2005, 23:51:15 CET

On Tue, 20 Dec 2005, Norbert Jankowski wrote:

> Zanios³em dos³ownie 15 minut temu wychodz±c z Instytutu. Teraz musi byæ.

Dziêki. Teraz mam - bêdê da³ do studentów w nastêpnym zajêæ (wt 3 stycznia).

Mam konta dla prawie wszystkich - tylko brakuje konta dla jednego
studenta - Krzysztof D.

Norbert - czy mog³ybysz proszê weryfikowaæ, ¿e nie przypadkowie
zapomnia³e¶ Krzysztof D. z powodem zwykle b³±d administracyjny?

Krzysztof: chyba lepiej kontaktowaæ siê bezpo¶rednie z Norbertem
Jankowskiego i/lub Dziekanatem, ¿eby weryfikowaæ twoja rejestracji
administracyjnej i to dowodniæ do Norberta, ¿eby mieæ konta.

pozdr i Weso³y ¦wi±t :)
boud