[Unix-internet] Re: konta dla studentow PKIII ?

Norbert Jankowski norbert w phys.uni.torun.pl
Śro, 21 Gru 2005, 00:23:31 CET

Aby założyć konto potrzebuję:
Imię, nazwisko i numer indeksu.

Również życzę Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!

Norbert

-----Original Message-----
From: Boud Roukema [mailto:boud w astro.uni.torun.pl]
Sent: Tuesday, December 20, 2005 11:51 PM
To: Norbert Jankowski
Subject: RE: [Unix-internet] Re: konta dla studentow PKIII ?

On Tue, 20 Dec 2005, Norbert Jankowski wrote:

> Zaniosem dosownie 15 minut temu wychodzc z Instytutu. Teraz musi by.

Dziki. Teraz mam - bd da do studentw w nastpnym zaj (wt 3 stycznia).

Mam konta dla prawie wszystkich - tylko brakuje konta dla jednego
studenta - Krzysztof D.

Norbert - czy mogybysz prosz weryfikowa, e nie przypadkowie
zapomniae Krzysztof D. z powodem zwykle bd administracyjny?

Krzysztof: chyba lepiej kontaktowa si bezporednie z Norbertem
Jankowskiego i/lub Dziekanatem, eby weryfikowa twoja rejestracji
administracyjnej i to dowodni do Norberta, eby mie konta.

pozdr i Wesoy wit :)
boud