[Cosmo-spotka] 19-20 May: COSMO-PL SPRING MEETING 2006 (ifiz-l, kis-l)

Boud Roukema boud w astro.uni.torun.pl
Pią, 12 Maj 2006, 16:24:10 CEST

Cześć Włodek, wszystkim,

On Thu, 11 May 2006, Wlodzimierz Godlowski wrote:

> Drogi Bound,
> Niestety okazalo sie ze bede mogl byc tylko w sobote 20 V -
> mamy bardzo wazne seminarium w Instytucie fizyki Jadrowej na ktorym musze byc
> w pitek po poludniu.

:(

> Tak wiec dotre w sobote rano. Oczywiscie bardzo mi
> zalezey na przyjezdzie na spotkanie.

:)

> Czy mozesz mi podac gdzie dokladnie bedzie spotkanie (adress)
> i jesli w Piwnicach to jak tam teraz dojechac.

Dodawałem info na twiki:
http://cosmo.torun.pl/Cosmo/CosmoPlMeeting2006Program#Saturday_20

W soboty będziemy w:
   * sala XX, Instytut Fizyki, Grudziądzka 5  http://www.phys.uni.torun.pl
   * bus 22 or 27 from northside of the Toruń Główny train station takes about 3 minutes to town centre, then 3-5 minutes on foot.
   * full path from station to Institute:
        http://www.fizyka.umk.pl/phys/DOJAZD/dojazd-w.html

Wejście do Instytutu Fizyki jest na:
http://maps.google.com/?ll=53.016962,18.602756&spn=0.001675,0.004131&t=k&om=1

ale sala XX jest ok. 0.027" na wschody-północ od wejściu:
http://maps.google.com/?t=k&om=1&ll=53.017226,18.603464&spn=0.001675,0.004131

Mam nadzieje, że jest to wystarczający dokładnie.

Chyba będziemy wysyłać jeszcze raz ostatnio "reminder" do wszystkich
wtorek lub środa...

pozdr
boud